Mărul este atât de obișnuit încât beneficiile sale medicinale sunt peste vedere. Apple este bun din mai multe motive.

BENEFICIILE MEDICALE ALE MERULUI

SĂNĂTATEA ORALĂ: Actul de a mușca și mesteca un măr simulează producerea de salivă în gură, scăzând astfel nivelul bacteriilor din gură și prevenind cariile dentare.

PIERDERE ÎN GREUTATE: Apple te satură mai mult fără să te coste multe calorii. Acest lucru se datorează faptului că organismul are nevoie de mai mult timp pentru a digera fibrele complexe.

COLESTEROLUL MAI MIC: Apple conține fibre, unele sub formă de pectină. Pectina este o fibră solubilă care a fost căptușită la niveluri mai scăzute de colesterol rău sau LDL. Acest lucru se datorează faptului că face ca organismul să folosească colesterolul mai degrabă decât să-l stocheze prin blocarea absorbției sale.

ANTICANCER: Consumul de mere bogate în flavanol ar putea ajuta la scăderea riscului de a dezvolta cancer pancreatic. Coaja de măr conține triterpenoizi care previn creșterea celulelor canceroase în ficat, sân și colon.

SĂNĂTATEA CARDIOVASCULARĂ: Merele scad riscul de boli cardiovasculare și boli coronariene. Persoanele care mănâncă zilnic măr sunt mai puțin susceptibile de a suferi un accident vascular cerebral. Aceste beneficii se datorează proprietății antioxidante și fibrelor solubile găsite în măr. Acestea reduc nivelul colesterolului rău care previne acumularea plăcii în artere.

ÎMBUNĂTĂȚI SISTEMUL IMUNITAR: Mărul este încărcat cu vitamina C, care ajută la creșterea sistemului imunitar. Merele roșii conțin un antioxidant numit quercetină, despre care se știe că stimulează sistemul imunitar mai ales atunci când este stresat.

RISCUL DE DIABET DE DETERMINARE: Merele conține antociani, care este o clasă de antioxidanți care sunt responsabili de culorile roșu, albastru și violet ale fructelor și legumelor. Se știe că antocianinele scad riscul apariției diabetului de tip 2.

SĂNĂTATE DIGESTIVĂ: Fibrele găsite în măr pot trage apă din colon pentru a face lucrurile să se miște atunci când sunteți constipat sau să eliminați excesul de apă din scaun pentru a încetini diareea.

MEMORIE: Consumul de suc de mere previne efectele îmbătrânirii asupra creierului și păstrează Alzheimerul departe. De asemenea, este legat de creșterea producției de acetilcolină, care comunică între celulele nervoase și ajută la memorie.

RESPIRAŢIE: Consumul acestui fruct este cunoscut pentru a vă îmbunătăți respirația, restabilind funcția pulmonară și scăzând riscul de boli respiratorii, cum ar fi astmul.

DETOXIFICARE: Fructele precum mărul ajută la detoxifierea ficatului de toxinele dăunătoare acumulate în organism.

SINDROM METABOLIC: Persoanele care mănâncă mere sunt mai puțin susceptibile de a suferi de sindroame metabolice. Sindromul metabolic este o gamă largă de simptome legate de bolile de inimă și de diabet.

REZISTENTA EXERCITIULUI: Consumul de mere înainte de exercițiu vă crește rezistența în timpul exercițiului. Acest lucru se datorează faptului că quercetina găsită în acest fruct ajută la rezistență prin creșterea aportului de oxigen la plămâni.

Ți a fost de ajutor acest articol?